۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۱

حسینی عنوان کرد:

استفاده از آثار شهید مطهری در دانشگاه فرهنگیان ضروری است

استفاده از آثار شهید مطهری در دانشگاه فرهنگیان ضروری است

یاسوج – خبرگزاری مهر: امام جمعه ياسوج گفت: استفاده از آثار ارزشمند شهيد مطهري در دانشگاه فرهنگيان برای تربيت معلمان جامعه ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسيني ظهر یکشنبه در ديدار با رؤسا و كاركنان پرديسهاي دانشگاه فرهنگيان شهيد ايزدپناه و كوثر ياسوج افزود: آثار استاد شهيد مطهري به عنوان ايدئولوژي انقلاب اسلامي و پاسخی به نيازهاي روز جامعه هستند.

وی با بیان اینکه كارمعلمان كار پيامبران و محور آن بيداري فطرت انسانهاست، اظهار داشت: پيشرفت و سعادت انسانها نتيجه عمل آنهاست و معلم مهمترين نقش را در رفتار جامعه و خانواده به عهده دارد.

رئيس پرديس دانشگاه فرهنگيان شهيد ايزدپناه نیز در این نشست گفت: پرورش روحيه تحقیق، خلاقيت، پژوهش و ابتكار از اولويتهاي دانشگاه فرهنگيان است.

فرهاد علي پور افزود: ايجاد دانشگاه فرهنگيان فرصتي ارزشمند براي اجرايي شدن بخشهايي از سند تحول بنيادين در آموزش و پرورش است.

وی همچنین برگزاري نشستهای تفسيرقرآن كريم براي دانشجو معلمان را از اولويتهاي برنامه هاي پرورشي دانشگاه فرهنگيان عنوان کرد.

علی پور افزود: معلمان پرورش دهنده نسل اینده جامعه هستند و باید در این آموزش از هیچ کوششی فروگذاری نکرده و با تربیت صحیح و آموزش اصولی جامعه را به سوی پیشرفت و تعالی سوق دهند.

کد خبر 2053058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha